האומנים שיוצרים ירושלים בבמה אחת וייחודית !

אתר Jerusalem Art Agency  מעניק לכם הצצה לקשת יצירות אומנות : ציורים, צילומים, פסלים, וידאו, חפצי נוי, פרטי אספנות, גרפיטי על ירושלים מ: אומנים שיוצרים ירושלים !

אמנות ירושלמית, עבר,הווה,עתיד

ירושלים העיר המיוחדת בעולם, מעניקה כל כך הרבה משמעויות וערכים עבור כל כך הרבה אנשים ברחבי תבל, ההיסטוריה, הקדושה לשלוש דתות , התרבויות, הזהויות ההווה והעתיד, בתי האבן, החומות, השערים, הסמטאות, השווקים, המונומנטים, הכיכרות, הגנים, כולם מספרים את סיפור העיר ואנשיה במגוון יצירות אומנות, צילומים, ציורים, פסלים, וידאו ארט, גרפיטי, ועוד- ירושלים ארט אייג'נסי קהילת אומנים מובילים ומבוקשים, המאוגדים בסוכנות ייצוג דיגיטלית של אמנים מרתקים שחיים, יוצרים ירושלים!

ירושלים ארט אייג'נסי קהילת אומנים יצירתיים כולם התאחדו בסוכנות דיגיטלית המתמחה בייצוג, שיווק דיגיטלי, מכירות של יצירות אומנות על ירושלים באמצעות אתר אינטרנט ייחודי,  Jerusalem Art Agency מתמחה בניהול וייצוג אומנים ומכירות מגוון יצירות על ירושלים .

יצירות ייחודיות ובלעדיות

אתר ירושלים ארט מהווה במה איכותית, למגוון יצירות האומנות על ירושלים , מקשת אומנים פעילים, התפיסה של המיזם הינו יצירת קהילת אומנים שמציגים ומוכרים את יצירותיהם לקהל הרחב בערוץ מכירה ייחודי באינטרנט!

מהו יחודו של אתר ירושלים ארט?

ירושלים, עבר, הווה, עתיד באומנות ייחודית צילום, ציור, פיסול, עבודות חמר, וידאו, גרפיטי ועוד

השראה ירושלים ירושלים , אין מה להגיד יותר! העיר החשובה לשלוש הדתות, העיר המיוחדת והיפה, האנשים, השכונות, החצרות, השווקים, המונומנטים, הטבע, ירושלים כעיר המעניקה השראה ליוצרים רבים בארץ ובחו"ל

קבוצת אומנים- קהילת אומנים שיוצרים ירושלים, במגוון תחומים ציור, צילום, פיסול, גרפיטי, וידאו, קומיקס, שיוצרים ירושלים

פלטפורמה רב גונית פלטפורמה אינטרנטית לאומנים שיוצרים יצירות על ירושלים באמצעות תערוכות פיזיות, מפגשים, תערוכות וירטואליות, חשיפה במגוון פלטפורמות יחסי ציבור, אתר אינטרנט ייחודי, פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק ועוד

דף אישי לכל אומן לכל אומן מיני סייט "זירה אישית דיגיטלית" אתר בתוך האתר הגדול ובסיוע צוות ירושלים ארט הוא קובע מה יכנס, ייכתב, אופן ההצעה והמחיר המבוקש.

מחירים בלעדיים האתר מציג את היצירות במחירים בלעדיים ושווים לכל כיס של חובב אומנות או אספן אומנות

 

 

Jerusalem Art Agency?

  • צלמים
  • ציירים
  • פסלים
  • אמני וידאו
  • אמני קומיקס
  • אמני הדפס ותחריט
  • אמני רחוב וגרפיטי
  • אמני חימר