קהילת האמנים בירושלים, מתאחדת סביב מטריה דיגיטלית

קהילת האמנים בירושלים, מתאחדת סביב מטריה דיגיטלית
להשפיע על המציאות בעיר, באמצעות אומנות ותרבות ולייצר שפע כלכלי לרווחת האומנים!

חזון בירת יצירה בינלאומית

ירושלים, העיר הקדושה והמיוחדת, אינה רק מקום של מגורים, פעילות של מגזר ציבורי, מגזר פרטי, תיירות תפילה ואמונה. היא גם בירת יצירה בינלאומית, מקום שבו פועלים יוצרים מובילים במגוון תחומים אומנותיים.

חזון יצירת קהילת אומנים ירושלמים

ירושלים ארט המיזם הייחודי רואה פוטנציאל גדול ביצירת קהילת האמנים בירושלים שתהיה קהילה ייחודית במינה, המורכבת מאנשי יצירה מרחבי העיר, המבינים ומעריכים את עוצמתה הייחודית של העיר ומתעניינים לחקור ולהביע את זהותה המרתקת באמצעות יצירתם.

אפיק הכנסה חשוב

קהילת האמנים בירושלים תורכב מ:אומנים מכל הדתות, בתחומים מגוונים כגון ציור, צילום, פיסול, וידאו, קומיקס, ועוד שתתחבר לכלים ופלטפורמות דיגיטליןת כגון אתר גדול ורשתות חברתיות. הרוח הייחודית של ירושלים משפיעה על יצירתם של האמנים, ומעניקה להם מקור השראה וירושלים ארט תהיה פלטפורמה דיגיטלית להבעת רעיונותיהם, יצירתם ואפיק הכנסה משמעותי.

גוף ציבורי מוביל בירושלים אמור להרים את הכפפה

מטרת קהילת האמנים בירושלים שמעוניינת ירושלים ארט להקים יחד עם גוף ציבורי מוביל וגדול, היא לחזק את היצירה המקומית ולהביא אותה לרמת יצירה בינלאומית. דרך פלטפורמות שונות כמו תערוכות דיגיטליות, מפגשים, ואינטרנט, קהילת האמנים מקדמת את עבודתם ומאפשרת להם להציג את יצירותיהם לקהלים מגוונים בישראל ובעולם.

מיזם Arte de Jerusalén הוקם כדי לשמש כבמה דיגיטלית לאמנים בירושלים.

מיזם Jerusalem Art הוקם ע"י יזמים ואנשי תוכן ודיגיטל כדי לשמש כבמה דיגיטלית לאמנים בירושלים, תוך מחשבה לשת"פ עם גוף ממסדי מוביל בעיר ירושלים ! באמצעות אתר האינטרנט ופלטפורמות נוספות, המיזם מציע לאמנים ירושלמים אמצעי להכנסות, כלים לקידום מכירות , הפצה ושיווק של יצירותיהם ברחבי העולם. כמו כן, המיזם מספק ייעוץ שיווקי, מיתוג אישי, ואפשרויות לקהילה להתנדב ולתרום לקידום יצירתם של האמנים.

להשפיע על המציאות באמצעות תרבות

במסגרת פעילות המיזם, קהילת האמנים בירושלים נהנית מתמיכה וליווי והיא מתקדמת ומתרחבת בקצב מהיר. דרך יצירתיות, מחויבות ושקיפות, קהילת האמנים בירושלים משמשת במה לריבוי התרבויות והזהויות השונות של העיר, ומעניקה להם אפשרות להביע את עצמם ולהשפיע על המציאות החברתית והתרבותית בהם חיים.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *